divendres, 28 d’octubre de 2016

Les nostres activitats, setmana del 24 al 28 d'octubre

Activitat
Criteri de valoració
Àrea
Data
Danses per a la festa de la Castanyada
He participat i he recordat la coreografia treballada
Festes
28 octubre

Micro-relats de terror: preguntes que ens fem per preparar el text abans d'escriure'l
He contesat les preguntes que serveixen per preparar el text abans d’escriure’l
Llengua catalana
28 octubre

Enigmes matemàtics 8-10 anys. Nivell 2
Soc capaç d'explicar com s'ha trobat la solució.
Matemàtiques
28 octubre

Càlcul mental col·lectiu
He pogut explicar o entendre com s’ha  fet el càlcul.
Matemàtiques
28 octubre

Festes. Castanyo-esmorzar: treball per comissions
He col·laborat amb els altres, sabia el que havia de fer i ho he fet.
Totes
25 i 26 octubre

Càlcul de la superfície que una figura plana amb angles rectes ocupa sobre una quadrícula.
Sé que la supefície es calcula multiplicant el nombre de quadrats de la llargada pels de  l'amplada.
Matemàtiques
24 octubre

Diferència entre perímetre i superfície d’una figura geomètrica.
Sé que el perímetre és la línia que tanca la figura i la superfície, l’espai que queda a dintre d’aquesta línia.
Matemàtiques
24 octubre

El Delta des de la Torreta: identificar en el paisatge diferents llocs que s'han visitat
Sóc capaç de siturar en una imatge panoràmica els llocs visitats durant l’estada.
Medi
24 octubre

dijous, 27 d’octubre de 2016

Preguntes prèvies al moment d'escriure per a preparar el text

  • La finalitat del text que vaig a escriure és…
  • Per a qui l'escric? Qui el llegirà?...
  • Qui l'escriurà (jo en primera persona, un narrador...)? Us donareu a conèixer d'alguna manera?
  • Quin tipus de text sortirà?
  • Què és el més important que vull dir amb la història?
  • Hi haurà imatges?
  • Què voldria aconseguir quan els lectors sentin la meua història? 

divendres, 21 d’octubre de 2016

Les nostres activitats, setmana del 17 al 21 d'octubre

Activitat
Criteri de valoració
Àrea
Data
Estada al CdA delta de l'Ebre
He fet el possible per a què totes i tots estéssem a gust.
Totes
19-21 d'octubre

Una mascota per als fillols de lectura, amb taps de suro i altres materials.
He fet el treball pensant que li agrade al meu fillol.
Eduació artística
17 d'octubre

Una història inventada.
A l’hora d’explicar-la he tingut en compte l’ordre de les idees i he donat una  informació completa.
Llengua catalana
17 octubre

divendres, 14 d’octubre de 2016

Les nostres activitats, setmana del 10 al 14 d'octubre

Activitat
Criteri de valoració
Àrea
Data
Páginas amarillas: ficha-anuncio
He fet la ficha d’acord amb el que hem demanaven.
Lengua castellana
14 octubre

Identificar cares, arestes i vèrtexs d'una capsa
Sé reconèixer i dir quantes n’hi ha a una capsa d’angles resctes.
Matemàtiques
14 octubre

Elaboració de jocs 'separació de residus'
He aportat les meues idees al grup i he escoltat els altres.
Medi
11 octubre

Grups d'escriptura per nivell
Sé perquè estic a aquell nivel i què treballarem
Llengua catalana
10 octubre

Enigmes matemàtics 8-10 anys, nivell 2.
Soc capaç d'explicar com s'ha trobat la solució.
Matemàtiques
10 octubre

Full agilitat mental
He estat concentrat, treballant sense distraccions.
Aprendre a aprendre
10 octubre

divendres, 7 d’octubre de 2016

Les nostres activitats, setmana del 3 al 7 d'octubre

Activitat
Criteri de valoració
Àrea
Data
Situar en una mapa diferents elements geogràfics i humans del delta de utilitzant un mapa o un atlas.
Puc situar el riu, les basses, les poblacions, les urbanitzacions, les badies, les illes...
Medi: projecte ‘Estada al Delta’
5 d'octubre

Mesura de la capacitat d'una capsa:

Sé que depèn del que posem a dintre.
Sé que depèn de les mides de la capsa.
Sé que, de vegades queda espai buit i que, per tant, la mesura de la capacitat no sempre és exacta.
Matemàtiques
4 d'octubre

Càlcul mental individual
He pogut explicar als altres com he fet el càlcul.
Matemàtiques
4 d'octubre

Correu electrònic o whatsApp a casa per a demanar el banyador

Utilitzar els apòstrofs
Seguir l'estructura d’'un correu o whatsapp
Saber explicar-se amb coherència, ser precisos.
Llengua catalana
3 d'octubre

Full d'agilitat mental
He estat concentrat, treballant sense distraccions.
Aprende a aprendre
3 octubre